
Naar het voorbeeld van Waregem en Poperinge besliste het stadsbestuur van Harelbeke om placemats te verdelen. Ze hebben trouwens grote aandacht voor alle vormen van communicatie met de burger. Zo wordt elke burger en elke doelgroep bereikt. Dat is één van de elementen waar we in ons meerjarenplan sterk de nadruk op leggen gaf de schepen van communicatie Alain Top mee. Eén van de belangrijkste uitdagingen van het stadsbestuur
Is Harelbeke op de kaart te zetten. Niet alleen middels de E3 prijs. Een uitstekend middel is de “ evenementenplacemat 2008 stad Harelbeke” . Elke inwoner of bezoeker maakt op een luchtige wijze (tijdens ontbijt, lunch, dessert) kennis met de gebeurtenissen die de stad uitstraling bezorgen.Zo maak je kennis met al de feestelijkheden van groot Harelbeke of andere manifestaties. Er werden 25.000placemats gedrukt verdeeld over een 25 à 30 horecazaken of andere zelfstandigen. Ook de infokrant werd grondig vernieuwd maar zal nu maar maandelijks worden verdeeld ipv 2 wekelijks. LOO
Is Harelbeke op de kaart te zetten. Niet alleen middels de E3 prijs. Een uitstekend middel is de “ evenementenplacemat 2008 stad Harelbeke” . Elke inwoner of bezoeker maakt op een luchtige wijze (tijdens ontbijt, lunch, dessert) kennis met de gebeurtenissen die de stad uitstraling bezorgen.Zo maak je kennis met al de feestelijkheden van groot Harelbeke of andere manifestaties. Er werden 25.000placemats gedrukt verdeeld over een 25 à 30 horecazaken of andere zelfstandigen. Ook de infokrant werd grondig vernieuwd maar zal nu maar maandelijks worden verdeeld ipv 2 wekelijks. LOO
Geen opmerkingen:
Een reactie posten